12-02 / 22-03 2024

Buckler

Rebranding

Opdracht

Het onderwerp van dit project is, kies een product wat niet meer verkocht word of verkrijgbaar is weer op de markt. Doe onderzoek naar de doelgroep, concurrentie, onderzoek naar de opdracht gever en het gekozen product. Na het onderzoek, twee conceptvoorstellen, woordweb, moodboard en styleboard. Uit de twee concepten word er één concept uitgewerkt tot twee ontwerpvoorstellen. Hiervan word weer één ontwerp uitgewerkt in WordPress.

Ik heb gekozen voor het product Buckler, voor dit product heb ik een nieuwe doelgroep en een nieuwe huisstijl gekozen. Nieuwschierig naar het project? Neem vooral een kijkje naar mijn gemaakte werk.

Opdrachtgever

Mediacollege Amsterdam & Buckler

Doelgroep

Jongeren tussen 15 en 17 jaar

Programma's

Verleende diensten

Onderzoek, huisstijl, illustraties en prototype

Onderzoek

Tijdens dit project zijn er 3 verschillende onderzoeken gedaan. Doelgroep onderzoek, onderzoek naar de opdracht/opdracht gever en concurrentie onderzoek.

Concept

Voor dit project moeten we twee concepten bedenken. Mijn keuze ligt bij dit concept. Deze doelgroep past beter bij het product.

Ontwerpen

Twee verschillende ontwerpen voor een one-pager. Deze is klikbaar gemaakt zodat het net lijkt op een echte website.

Andere projecten

Buckler

Breng een product wat niet meer te verkrijgen is weer op de markt doormiddel van een one-pager.

Kompasloos

Het maken van  een website voor een podcast over reizen met een teaservideo en engagement products.

Van provo’s tot krakers

Maak een interactieve app over de provo’s en krakers voor basisscholieren tussen 10 en 12 jaar oud.

Scroll naar boven